МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
м. Київ
20.02. 2015 №
192
Про проведення
державної підсумкової атестації
учнів (вихованців) у системі
загальної середньої освіти у
2014/2015 навчальному році
Відповідно до Положення про
державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої
освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки від 30 грудня 2014
року № 1547 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 року
за № 157/26602
НАКАЗУЮ:
1. Провести державну підсумкову атестацію у
загальноосвітніх навчальних
закладах:
І
ступеня - з 12 по 21 травня з трьох предметів: української мови, читання та
математики;
ІІ ступеня - з 1 по 8 червня з трьох
предметів: української мови, математики та предмета за вибором навчального
закладу;
ІІІ ступеня - з трьох предметів у два
етапи: 24 квітня у пунктах тестування - з української мови у формі ЗНО; з 22 по 28 травня - у навчальних
закладах з двох предметів - математики або історії України та предмета за вибором учнів.
2. Затвердити орієнтовні вимоги до змісту
атестаційних завдань, що додаються.
3. Контроль за виконанням цього
наказу залишаю за собою.
Заступник Міністра Павло Полянський
Орієнтовні вимоги до змісту атестаційних завдань
Загальні положення
- Державна підсумкова атестація (далі – атестація) учнів у системі загальної середньої освіти проводиться відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30 грудня 2014 року № 1547, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 14 лютого 2015 року за № 157/26602.
- Атестація проводиться у письмовій формі з навчальних предметів інваріантної складової типових навчальних планів для загальноосвітніх навчальних закладів.
- Завдання для проведення атестації укладають вчителі відповідного фаху, погоджує педагогічна рада та затверджує керівник навчального закладу.
- При складанні розкладу проведення атестації необхідно передбачити два-три дні для підготовки до проходження атестації з кожного предмета.
- Бали за атестацію в основній та старшій школі виставляються у класному журналі у колонку з написом «ДПА» без зазначення дати після колонки з написом «Річна». Результати атестації виставляються у додатки до свідоцтв про базову загальну середню освіту та до атестатів про повну загальну середню освіту у графі «державна підсумкова атестація» та враховуються при визначенні середнього балу атестата.
- Оформлення атестаційної роботи: атестаційна робота оформлюється письмово на аркушах зі штампом школи, дотримуючись вимог оформлення письмових робіт (у верхній лівій частині титульної сторінки подвійного аркуша ставиться штамп загальноосвітнього навчального закладу. На ньому зазначається дата. Підписування роботи починається на сьомому рядку титульної сторінки):
Робота
з державної підсумкової
атестації
з української мови за
курс основної школи
учня (учениці) 9 класу
( прізвище, ім’я, по
батькові у формі родового відмінка)
Оформлення відповідей на
завдання атестаційної роботи здійснюється учнем (ученицею) на аркушах зі
штампом навчального закладу або на спеціальному бланку відповідей, що
розробляється навчальним закладом. У чистовому варіанті атестаційної письмової
роботи виправлення (крім лексичних, орфографічних помилок) вважаються помилкою
і не зараховуються як правильні відповіді.
- Для проведення атестації з математики вчитель готує не менше 10 варіантів контрольних робіт. Пропонується розділити завдання на три частини.
- Перша частина – 10-12 завдань у тестовій формі з однією правильною відповіддю на кожне завдання. Для кожного тестового завдання буде подано 4-5 варіантів відповіді. Завдання з вибором відповіді вважається виконаним правильно, якщо в роботі відмічена тільки одна літера, якою позначено правильну відповідь. При цьому учень (учениця) не повинен (-на) аргументувати свій вибір.
- Друга частина атестаційної роботи може складатися із 4-6 завдань відкритої форми з короткою відповіддю. Такі завдання вважаються виконаними правильно, якщо записана правильна відповідь (наприклад: число, вираз, корені рівняння тощо). Усі необхідні обчислення, перетворення тощо учні виконують на чернетках.
- Третя частина атестаційної роботи може складатися з 3-4 завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Завдання третьої частини вважаються виконаними правильно, якщо учень (учениця) навів (навела) розгорнутий запис розв’язування завдання з обґрунтуванням кожного етапу розв'язку та надав правильну відповідь. Правильність виконання завдань третьої частини вчитель оцінює відповідно до критеріїв і схеми оцінювання завдань з якими учні повинні бути завчасно ознайомлені.
- У кожній із частин атестаційної роботи рекомендується поєднати завдання з алгебри і геометрії в орієнтовному співвідношенні 2:1. Також завдання мають охоплювати весь курс математики за 5-9 класи. Завдання третьої частини атестаційної роботи учні виконують на аркушах зі штампом відповідного навчального закладу.
- Атестація з математики проводиться упродовж 135 хв.

https://docs.google.com/document/d/1DTwpq5gb3Upe_hR7LmM6-8h5QAn16zSRV45yE3T6-kU/edit?usp=sharing
ТУТ Ви віднайдете завдання на екзамен з математики за курс основної школи 2014-2015 н.р.
ТУТ Ви віднайдете завдання на екзамен з математики за курс основної школи 2014-2015 н.р.
Немає коментарів:
Дописати коментар