субота, 24 листопада 2018 р.

ПРО МЕТОД ПРОЕКТІВ

Методичний паспорт проекту

Тема: ____________________________________
Назва проекту: ______________________________________
Керівник проекту: ___________________________________
Тип проекту:
за домінуючою діяльністю: (інформаційно-пошуковий, практично-орієнтований, дослідницький, ігровий та ін..)
за предметно-змістовною сферою: (природничо-науковий)
за характером координації проекту: (з відкритою координацією, безпосередній, прихований)
за кількістю учасників: (індивідуальний, груповий)
за широтою змісту: (міжпредметний)
за часом проведення: (короткотривалий, довготривалий)
за характером контактів: (у межах класу, школи, села, міста області, країни)
Учасники проекту і їх кількість: ________________________________
Навчальні предмети: ______________________________________
Мета проекту:
навчальна: розширити знання учнів з _____________; закріпити знання, набуті під час вивчення теми «____________»;
розвивальна:
розвивати рефлексивні вміння:
         уміння осмислювати завдання, для виконання якого бракує знань;
         відповідати на запитання: «Чого потрібно навчитися для виконання поставленого завдання?»;
         побачити проблему;
пошукові (дослідницькі) вміння:
         висувати гіпотези;
         знаходити способи їх перевірки;
         самостійно знаходити відсутню інформацію;
комунікативні вміння:
         вступати в діалог;
         ставити запитання;
         висловлювати свою точку зору;
         брати інтерв’ю та ін.;
розвивати уміння і навички експериментування;
презентаційні вміння й навички:
         навички монологічного мовлення,
         артистичні вміння,
         використання різних засобів наочності під час виступу,
         уміння відповідати на незаплановані запитання.
виховна: формування інтересу до навчання; навчання співробітництва; формування навичок взаємодії.
Завдання проекту: пошук інформації з теми «_______», оформлення результатів у вигляді зображень у графічному редакторі та розповіді.

Форма подання проекту: малюнок, створений у графічному редакторі, повідомлення.

Немає коментарів:

Дописати коментар